מדיניות משלוחים

מדיניות משלוחים

זמן האספקה ארבעה עשר ימי עסקים מרגע המשלוח.

אנו עושים את המירב על מנת לעמוד בזמני האספקה אך ייתכנו חריגות בשל עומסים ולאור המצב הביטחוני משלוחים יסופקו תוך ארבעה עשר ימי עסקים במרבית האזורים וייתכנו עיכובים ליישובים שלא ניתן להגיע אליהם עקב המצב הביטחוני.

מרגע ההזמנה זמן השילוח העומד לרשות החברה הוא עד חמישה ימי עסקים בחלק מהמקרים עלולים להתרחש עיכובים מצד דואר ישראל חברות השילוח או גורמים אחרים.

המועד המאוחר ביותר לאספקת המוצר הוא עד עשרים ואחד ימי עסקים ממועד השילוח במקרה שעבר זמן זה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

בהזמנה הכוללת יותר ממוצר אחד ייתכן שהמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות.

אספקה

לאחר סיום ביצוע ההזמנה יסופקו המוצרים לפתח הבית או לנקודת החלוקה הקרובה ביותר.

העסק פועל לאספקה מהירה ככל הניתן בהתאם לתנאים המפורטים בעמוד המשלוחים ולבחירה שביצעתם במהלך ההזמנה מובהר כי אין לעסק שליטה על זמני האספקה המדויקים של חברות השילוח ואין לו אחריות עליהם.

במידה והחבילה לא נמסרה בתוך שישים יום ממועד ההזמנה יסופק החזר מלא להזמנה רק אם העיכוב נובע מהחברה או מחברת השילוח בלבד.

הלקוח מחויב לדווח על עיכוב אי קבלת מספר מעקב או אי קבלת הודעת איסוף בתוך ארבעה עשר ימי עסקים ממועד ההזמנה אי דיווח בזמן אמת שולל אחריות מהעסק ולא תתקבל בקשה להחזר או ביטול לאחר מועד זה.

בכל מקרה של עיכוב באספקה על הלקוח לעדכן את העסק מידית כדי שניתן יהיה לטפל בבעיה בהקדם.

הנהלת האתר אינה מתחייבת לאספקה בפחות מארבעה עשר ימי עסקים וייתכנו עיכובים נוספים של עד שבעה ימי עסקים.

ימי עסקים הם ימים ראשון עד חמישי אינו כולל ימי שישי שבת ערב חג וחגים.

הערות ותוספות

יום ההזמנה אינו נחשב כיום משלוח.

הזמנות המתבצעות עד השעה עשרים ואחת יאושרו ביום שלמחרת.

משלוחים לנקודת איסוף מופעלים באמצעות הודעות SMS לכן יש להזין מספר טלפון תקין כאשר החבילה מגיעה לנקודת האיסוף תישלח הודעת SMS ההזמנה תמתין שבעה ימי עסקים ולאחר מכן תחזור למחסן ללא זיכוי הלקוח יחויב בעלות משלוח מחדש במקרה של שליחה נוספת.

על הלקוח לאסוף את החבילה תוך שבעה ימים או לפי האמור בהודעת האיסוף חבילה שלא נאספה ושהוחזרה למחסן תחייב את הלקוח בדמי משלוח וטיפול נוספים ולא תתאפשר בקשה לביטול או זיכוי.

חלק מההזמנות נשלחות ממחסנים או שותפים בחו״ל.

במידה ויש טעות או עיכוב מצד הלקוח החברה לא תהיה אחראית למסירה ולא תתקבל דרישה להחזר כספי.

עלויות המשלוח בפועל נעות בין עשרים וחמישה שקלים למאה שקלים בהתאם לגודל משקל ויעד המשלוח גם כאשר מוצג משלוח ללא עלות מדובר בעלות משלוח אמיתית שאינה ניתנת להשבה ולכן בעת ביטול עסקה לא יבוצע החזר על עלות המשלוח בפועל.

לא יתאפשר זיכוי או החזר כספי במקרה שהלקוח לא אסף את החבילה מנקודת האיסוף בתוך הזמן שנקבע הודעת האיסוף נשלחת במסרון ללקוח במקרה של אי איסוף החבילה מוחזרת לשולח והלקוח יחויב בעלות משלוח וטיפול לבקשה מחודשת.

ייתכנו עיכובים בזיכויים מצד חברות האשראי ההחזר יופיע בהתאם למועד החיוב של הכרטיס.